بازاریابی محتوا بدین معناست که امروزه چطور به مشتریان بالقوه و مشتریان فعلیمان دسترسی پیدا میکنیم. این روزها، روش و منبع قدرت دیگری در شهر وجود دارد. کانال دیگری وجود دارد که باید استفاده کنیم. ما آن را بازاریابی محتوای بصری مینامیم.

بازاریابی محتوای بصری چیست؟

بازاریابی محتوای تصویری به استفاده از تصاویر برای انتقال اطلاعات ارزشمند در قالب بصری جذاب اشاره دارد.

هدف آن چیست؟ جذب افراد به وبسایت شما، اهداف شما و پیشنهادهای شما.

الگوهای بازاریابی محتوای تصویری شامل تصاویری با متن آموزشی یا الهامبخش، اینفوگرافیکها و «تصاویر دارای امضای برند» هستند که محتوای نوشتاری، صوتی یا تصویری را تبلیغ میکنند.

لطفاً به من یادآوری کنیدبازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا هرگونه اطلاعات به صورت آنلاین یا آفلاین است که به مثابه راهی برای ایجاد اعتماد و تعامل، به آگاهی و آموزش مشتری میپردازد.

امروزه رایجترین قالبها برای بازاریابی محتوا عبارتند از:

  • پستهای وبلاگ یا مقالاتی از آن دست
  • پادکستها
  • وبلاگهای ویدیویی یا «وبلاگها»
  • پستهای اطلاعرسانی در رسانههای اجتماعی
  • وبینارها

اما جهت استفاده از استراتژی بازاریابی محتوا در ارتقای شرکتتان باید کمی به عقب بازگردید!

شما ممکن است به یاد داشته باشید:

  • «مکملهای» روزنامه که ترکیبی از محتوا و تبلیغات برای خط محصولات خاص یک شرکت است.
  • نامههای بستهبندیشده و طولانی به همراه اطلاعات بستهبندیشده برای محصول یا خدماتی که برای ورود به صندوق پستیتان استفاده میشود.
  • آگهیهای دارای دستورالعملهای مورد استفاده محصولات برنددار شرکت (چه تعداد از آنها را ذخیره کردهاید؟)

روش 5 مرحلهای خود را برای ایجاد بازاریابی بصری کشف کنید. نیاز به هیچ مدرک طراحی نیست.

بازاریابی محتوای بصری با بازاریابی محتوای نوشتاری، صوتی و ویدیویی چه